nilinannesiii kayınvalidem kızına gitmişti başka bir şehire zaten o gittikten sonra öğrendim gebeliğimi ilk başlarda iyiydi ama 2 kez enfeksiyonlu hastalık geçirdim gözüme kulağıma vurdu sonra gebelik etki etmeye başladı kayınvalideminde hastane işi vardı kötü olduğumu pek dile getirmiyordum aklı kalmasın diye ailemle Türkiye’nin bir ucundan bir ucuna yaşıyoruz kimseye çok kötü olduğumu belli etmiyordum kimsenin aklı kalmasın diye ama en son dayanamadım annemlere gelin dedim hemen geldiler 1 ay kaldılar yanımda sonra toparladım aslında hata bendeydi kimseye kötüyüm demiyordum 2 ay öyle çektim herkes bilse tüm akrabalar illaki yardım ederdi kayınvalidem hemen gelirdi annemler hemen gelirdi ben dile getirmek istemedim kimseye tabi şükür zordu gerçekten ve kötü olunca insan zaman geçmek de bilmiyor ilk 3 4 ay arası sanki bana yıllar geçmiş gibi gelmişti şükür herşeye tabi 🌸