Ergunbaby1 Merhaba aşılama oldum 5 . Günüm Yuz üstü yatiyorum sürekli bı sorun olurmu kiloluyum . Gebelik oluşumunu engeller mi yada gebelik olduysa bebeğe bişey olurmu