Şimdi benim 2 sezeryanım oldu kızım 3bucuk yaşında şimdi yine bebek istiyorum hamile kalsam sezeryan sonrası normal doğum yapmazlar demi hani öyle bir şey çıkmıştı bir ara o sadece ilk doğum içinmi geçerli yoksa bizler için mi lütfen 2. sezeryan olanlar yazsın