miniminibebek
Her emzirmede ilk olarak az olan göğsünden basla çünkü ilk emdikleri zaman en güçlü emme refleksle emiyorlar. Sağım yaparken süt gelmese bile sağım yapmaya devam et ve sağım yaparkende ilk o göğsünden basla ve onu 1 veya 2 defa fazla sağ diğer göğsüne göre. Ilık komplekste yapabilirsin bide stres yapma