hd_d 10 +6 günlük hamileyim az önce lavoboya girdim kan gelmis baya hafif hafif hala geliyor korkmam gerekiyor mu doktora gideyim mi bide hafif hafif kramplar meydana geliyor lütfen acil cevapl
hd_d Melevcen52 Berlin 35slmn Sibelasln ebruca52 YyyyYasemin Yusufunannesi_ faymn Damla_g28 kızlar bebeğimin kalbi durmuş 😪 bugün devlete gittim baktılar hem karnımdan hem alltan fakat durmuş pazartesi gel dedi kürtaj olcakmisim galiba ama ben özele gideceğim bide şansımı deniycem makina bozuktur falan diye özele gideyim bi eğerki orasi da durmuş derse devlete gidip kurtajimi orda olcam🥺😪
faymn Benimde iki gündür kanamam var devam ediyor progestan verdiler hala korkuyorum bebek sağlıklı görünüyor ama Acilde bakıyorlar muayene ediyorlar ona göre ilaç verirler
sdkzbn Naseblee Ben de 9+1 hamileyim henüz hiç sıkıntım olmadı sadece uyku problemi yapıyor ara ara. Doktorum normal olduğunu söyledi, rahat hamilelik geçirirsin dedi. Yani illa kötü semptomları yaşamamız gerekmiyormuş.
ebruca52 hd_d İnşallah haber edin lütfen stres yapmayın. Bende aynılarını yaşadım progestan iğne ve fitil kullandım. Geçti. Allahın izniyle toparlarsınız🌸🙏