Buraya yazacağım günü sabırsızlıkla bekliyordum. Şimdi bebeğim 3 aylık oldu bile.8 Nisan salı gününe planlı sezeryan olacağımı düşünürken 1 gün daha dayanamayıp 7 Nisan da doğdu miniğim. Tam 39. Haftama girecektim. Gece 3.30 gbi sancılarım başladı 5.30 a kadar aralıksız devam etti. Sonra suyum gelmeye başladı. Artık kesin hastaneye gidiyoruz dedim ve eşimi uyandırdım. Hazırlanip hastaneye gttk. Spinal anestezi yapıldı ve doğumum gerçekleşti. Çok şükür Rabbime bu günleri bize gösterdi. Sadece sakin kalmak ve tevekkül etmek gerekiyor. Zor ama imkansız değil bebeğime kavuşma mutluluğu ile hiçbir şey düşünmemeye çalıştım. Zaman çok hızlı geçiyor. Her anınızın tadını çıkarmanızı tavsiye ederim. Sağlıkla kolaylıkla bebeğinize kavuşursunuz inşallah 🤲😇🫶🩷