hurrems 37 haftalik hamileyim, Iki gecedir uyandikca bakiyorum karnim tas gibi sert. Ayaga kalkip hareket edince yumusuyor var mi basina gelen?
Blzlg sinem2537 bence bu işin peşine düş ve dava aç. Senin ve bebeğinin sağlığından önemli değil hiçbir şey. Ben devlette sezeryan oldum. Aslında yapılıyor ama böyle kötü niyetleri varsa hastanenin gerçekten korkutucu şeyler yaşanıyor. İnşallah bir an önce ikinizde iyileşirsiniz hurrems
ipekoktamis 37 +3 bende de aynı durum hatta bugün sabah 5 e kadar uyuyamadım ne tarafa yatsam oraya toplandi
hurrems ipekoktamis evet oyle sert olup toplaninca insan uyuyamiyorda ama gun icindeki gibi olmayinca endiselendim
2cocuk2kopek hurrems tuvalete falan kalkarken çok zorlanıyorum hele yatakta dönmek tam bir kabus neyse az kaldı azıcık daha sabır 😬🙈
hurrems 2cocuk2kopek bende ayniyim malesef🥹 o kadar cok pelvik agrim varki gece heralde hareket etmedigim icin iyice kasiliyor
2cocuk2kopek hurrems sizin gene haftanız ilerde baya ben daha 33+4 😬 inşallah sağlıkla alalımda kucağımıza
hurrems 2cocuk2kopek pelvik agrim benim 30 dan beri var ama sanirim gittikce siddetlendi oglusum bas asagi pozisyonda biraz kilosuda var doktor o baski yapiyor dedi pilatesede gidiyordum o haftalarda ama ise yaramiyordu
BuseUnyy 38+4 aynı benimde tam göğsümün altında taş gibi sertlik oluyor nefes almakta zorlanıyorum gece yatarken de öyle nereye dönersem toplanıyor
hurrems BuseUnyy chatgpt ye sordum rahim kendini hazirliyormus sıkışarak dedi ama bilemedim tabi insan ister istemez endiseleniyor boyle olmazdi
hurrems Ananim yok bende pek olmuyor ara ara vajinamda agrilar hissediyorum ama gelip gidiyor. Adet agrisi icin dogum sancisi diyorlar
2cocuk2kopek hurrems benim 28 den beri baş aşağı 31den beride sancı kasılma var ilaç kullanıyorum şuan 🙈
hurrems 2cocuk2kopek cok sukur ilerlemissin baya, sanci nasil bir sey oluyor ben yasiyor muyum acaba anlayamiyor muyum acaba diye dusunuyorum