Arkadaşlar bugün itibariyle 35 haftalık olduk bebeğim son 2 gündür içeride hareketli ve ben karnımda belirginleşen ayakları gördükçe ağliyorum aşırı duygusallaştım doğum yaklaştıkça korkum artıyor ya her şey normal gitmezse bir sorun olursa diye türlü türlü düşüncelere giriyorum böyle zamanlarda birilerinin daha doğrusu eş desteği çok önemli ama biz her zamanki gibi kavgalıyız ve derdimi buraya yazmak istedim 🥺🌸