Yasminnn50 ben de siz gibü 14. haftada bebeğin eşinin aşağıda olduğunu öğrenmiştim 19. haftaya girmeden eşin daha iyi yerde olduğunu söyledi doktor şu an 24. Haftadayım ve bebeğin eşi ile alakalı bir problemim yok şükür. Bol bol su içmemi önermişti doktorum bilmiyorum belki de onun bir faydası olmuştur. Umarım siz de güzel haberler alırsınız diğer kontrolde