diesa_6 Sabah ilk idrarla aynı anda iki test yaptım kızlar. Bugün ovulasyon sonrası 8.gün. Birinde hiç yok o valfast marka diğeri ince olan innovita marka. Yalancı pozitif mi sizce?
Srp53 diesa_6 innovita kaliteli bi marka aslında ama ovulasyon sonrası 8. Gün diyorsunuz o da çok erken en az 10-11 gün geçmeli ben bilemedim isterseniz başka bir testle tekrarlayın ya da kan verin
vanilya_kokusu_ diesa_6 canım inşallah var ama erken biraz 12 gün gecemesini beklersen tam net sonuç alırsın
diesa_6 Srp53 evet erken biraz dayanamadım ben:( bugün full çalışıyorum mecbur pazartesiyi beklicem çok teşekkürler🙏
diesa_6 vanilya_kokusu_ pazartesi günü yine test yaparım olmadı duruma göre canım biraz tezcanlıyım da duramadım😅