Pandapella sürekli söylenerek 🤣 şaka bir yana ama kızım aşırı yaramaz ve ben anne olmadan önce evet tezcanlıydım hala daha öyleyim ama hep büyük konuşmuşum aa ben çok sabırlıyımdır aaa ben sinirlenmem aaa hiç kızarmıyım modundaydım her ne olursa olsun gerçekten de öyleydim dünya yansa bi yerimde olmaz insanlar varya öyleydim ama anne olduktan sonra anladım ki ben ne sabırlıymışım ne sakinmişim 🤣 sinir küpü biriymişim ya da benim anne versiyonum bu tip bir insanmış üstüne bide hamile olunca herşey daha bi üst seviyeden geriyor beni 🤣🤣 ama gerçekten bütün gün söyleniyorum ve bu ani patlamalarımın önüne geçiyor gereksiz yerde gereksiz bir şekilde aniden ne çocuğuma be eşime ne başkasına patlamıyorum ki bu da çocuğu tamamen bence olarak söylüyorum etkilemiyor çünkü kızmıyorum sinirlendiğim an kocakarı gibi söylene söylene evi toplamaya başlıyorum galiba kızım da bana çekmiş ya da örnek alıyor 🤣o da evde kafasına omzuna tülbent atıp bişeyler söylene söylene dolanıyor