Sema5844 Kızlar oğlum 2 yaşına girdi aşırı iştahsız hiç bişey yemiyor sizde de varmı bu durum geçici mi moralim çok bozuk hiç bişey yediremiyorum herşeyi seçiyor
Dadas Sema5844 ya çok üzüldüm ama böyle bebeklerin yemek yemesi için motive edici tabaklar var onlardan mı alsanız acaba. Bir ara Pinterest te görmüştüm 🥰
Papatyael47 Sema5844 gelişimi nasıl peki benimde 2 yaşında oda iştahsız ve zorla ağzına koyduğum lokmayıda yutmuyor yarım saatten fazla bekletiyor
aryabe Sema5844 benim oğlum da iki yaşında. Doğru düzgün bir şey yemiyor. Genelde hep içecek ve meyve yiyor. Ne yapsam bilmiyorum.🤷♀️
minismom Sema5844 2 yas sendromunda istahsızlıkta varmıs benim kızım cok istahlıydı bi anda kesildi doktora sordugumda 2 yas sendromu normal duzelir dedi ama bizde abur cubur yok tabi sizde varsa onlarda kesiyo olabilir
Sema5844 Dadas inanın hiç dikkatini çekmiyor ya öyle şeyler hiç bişey yediremiyorum malrsef aç besleniyor resmen
Alpker Benimkide yemiyor😞19 aylık bazen sevdiği bir yemek olunca yiyor. Hala emiyor acaba o yüzden mi yemiyor diye de düşünüyorum
Dadas Sema5844 Instagram da bir annede çocuğuna oyunlarla yemek yediriyor keşfetime düşüyor arada. Oyunla aklını çelebilirsiniz bence 🤍
Alpker Gün içerisinde abur cubur yiyor mu belki onları yiyerek karnını doyuruyordur kraker falan vermediğimde acıkıp mecbur yiyor benimki. Belkide nazı sizedir babası ya da başka birisi denedi mi yedirmeyi
Sema5844 Alpker yok hazır şeyler vermiyorum bazen işte yemekten sonra çubuk krater tarzında ama yemek yedikten sonra genelde durmadığı zaman
Sema5844 Papatyael47 kilosu ve boyu ne sizinkinin ben salı günü doktora götüreceğim o zaman öğrenicem
Papatyael47 Sema5844 bizide pazartesi çağırdı sağlık ocağı ama bı ay önce gittiğimde hastaneye iştahsızlık için hem boyu hem kilosu çok geride demişti doktor ama bizimki 48 santim doğdu doğum kilosuda azdı bakalım
Sema5844 minismom yok abur cubur bişey yemiyor sadece çubuk krater oda hergün bile değil bi yere gidince yanımda götürüyorum
minismom Papatyael47 herseye aglama bizdede var ama tuhaf sesler yok hayvan sesleri falanmı cıkarmaya calısıyo acaba
Seyda-06 Sema5844 benimde 2 yaşından beri öyle hatta 2 yaşında memeyi de yemek yemediği için bırakmak zornda kaldım bana güveniyor diye 3 buçuk yaşına girdi hala aynı bi türlü yemiyor yese kuş kadar yer cinnet geçiriyorum bazen artık tabakları duvarlara fırlatasım geliyor ne versem kafasını çeviriyor
Sema5844 Seyda-06 ay inanın bende öyleyim biliyomusunuz demekki herkeste var aynı sorun bebekten ne versem yerdi şimdi seçiyor yemiyor anlamış değilim
Elilar2225 Yani iştahsız çocuk o kadar zor ki birine beddua etmek isterken çocuğun iştahsız olsun deseler yeter de artar😢3 yaşında yemek vakti gelince strese giriyorum ne yapsam yer ne kadar yer diye
Sema5844 Elilar2225 hadiya demekki herkeste var bu durum havalardan diyorum ama yok yani yerdi eskiden şimdi hiçç