ElvinEmineeee Ebruli1903 ben o testi bilmiyorum canim😂.amma azerbaycandaki testler hepsi boyle .belkide icerikleri falan farklıdır bilemdeim.bende boyle testle hamileligimi oyrendim
8143 gelincik3278 evet benim öyle olunca burda post açmştım gebelik testi yap demşlerdi ertesi gün yaptım pozitif gördüm çok şükür 16 haftalık olduk🤲
Ebruli1903 8143 ben kaset yaptım 3 gün oluyor çıkmadı erken gebelik de alamadım orduya geldik eczaneler herkesi tanıyor diye bakalım
8143 Ebruli1903 canm kaset testte hemen çıkmayablir ama erken testte belli oluyor ben erken gebelik testi yapmştım
Nazlii59 Valla ben de gebeliğimi ilk ovulasyonla öğrendim sonra erken gebelik testi yaptım da öğrendim canım bence bi test yap için rahatlasın