Ebruli1903 Adetime 3-4 gün vardı bel ağrım ve kaşık ağrım bardı Ovulasyon testi yapayım dedim böyle çıkıyor bu ay 13 Temmuz da pik olmuştı başına gelen var mı
8143 Ebruli1903 ben ovulasyon ile öğrendim hamile oldğumu ama gebelk testi yapmadan anlayamazsın erken gebelik testi yap canm bi yda ikinci kez yumurtlama vardr
Gulpapatyam_ Ebruli1903 tatlım gebelik testi yap bende bu şekilde öğrendim ovulasyon testi yaptım böyle pik çıktı test yaptım ve pozitiff şuan 38+4 haftalığız 💕
Ebruli1903 Dadas kaset test yaptım çıkmadı kafam karıştı bu ay pik görmüştüm değerlendirmeliyim bilemedim de
gelincik3278 8143 ovulasyon testiyle nasıl anlaşılıyor hamile olduğumuz yeni öğreniyorum ben de cevaplarsanız çok memnun olurum
8143 Ebruli1903 evet canm sen gene değerlendir elinde başka ovulasyon var ise bugün tekrar bir tane dha yap
Gulpapatyam_ Ebruli1903 sen bilirsin tatlım beklemek daha iyi tabi daha net sonuç alırsın hakkında hayırlısı olsun
Gulpapatyam_ Ebruli1903 baktım canım o zamanda olmuş bunlar bir gebenin günlüğü ovulasyon testi mi markası ne