Cereninci Merhaba kızlaar işte benim bebeğiimmm :) 7+1 kalp sesini dinledik bugün maşallah mermi gibiydi kalbinin sesi buda ilk fotoğrafımız :):):):)
dg48 Merhabalar benimde ilk gebeliğim bende sesi duydum ama Crl değeri 7.3 mm çıktı doktor normal dedi ama ben araştırınca pek sık rastlanan bir şey değil gibi gördüm
penbe_karisi Maşallah masallahhhh bende 7+1 dün kontrolüm vardı kalp atışı için çok şükür duyduk ama alttan duyduk geç döllenmeymiş kuzummm 🩵🥰 6 haftaaaa 🥹
hivda21 penbe_karisi benimde karından baktı duyamadik 8 haftalikti sata göre alttan baktı 6+1 dedi çok az kalp atışı var dedi gelişimi geriden dedi kalp atışı da zayıf mis o yüzden yüzde doksan düşük dedi ben bir hafta daha da beklemek istedin 🙏🏻
Minnies penbe_karisi aşkım haftaya bana da alttan bakacak ? Korkuyorum riskli mi alttan bakması ağrın falan oldu mu ?
tirinitii Minnies ben de 2 kez vajinal muayene oldum hiç acıtmadı bizim normal zamandaki gibi öyle ileri gitmedikleri için. Sonrasında da hiç akıntım olmadı. Keşke normal zamanda da böyle olsa 😁