Kızlar günaydın bir haftadır bu böyleydi ama bugün aşırı bir şişkinlik var elimde açıkçası korktum elimi hareket ettiremiyorum hemen uyuşuyor ve parmaklarım o kadar şişkin ki anlatamam sadece tek elim böyle bu normal mi bu durum herkes normal son haftaların diyor ama daha 32 haftalığım ve neden sadece tek elim