ylds Aklım o kadar karışıkki nereden başlayacağım bilmiyorum. Ben geçen hafta hasta olmuştum ishal mide bulantısı tabi o geçti düzeldim felan sonra biz 4-5 gün önce çocuk yapmaya karar verdik onun sabahı benim midem bulanmaya başladı göğüs ucuma el sürülmüyor sol kaşığım aşırı şiddetli arada bir kasılıyor demin test yaptım negatif çıktı şuan hayla daha mide bulantısı çok var rahatsız edici durumda ilaçta kullanmıyorum acaba hastalık geçmedi mi sürüntüsü devam mı ediyor yoksa yerleşme bulantısı mı çözemedim sizden de tavsiye almak akıl almak istedim
asil15 ylds kız öyle 3 5 gunde çocukmu olur sen psikolojikman hissediyorsun artı mide bulantisi bebek olusunca baslar.
Pitircigin_annesi ylds ya bilmiyorum ama benim görümcemde evlendiği günün ertrsi midesi bulanmaya başlamıs demiş ben hamileyim ve suan çocugu 14 yasındfa 😂😂 ben inanaırıım 🌸 hayırlısı olsun hakkında kuzummm
anneolmakneguzel_ ylds hayatım önce cocuk nasıl olur diye araştır. Adet donemi vardı, adetin başlar. Dongune gore 14.gun yumurtlama olurr, cocuk yaparsın😂 sonra o tutarsa tee 14 gun sonra hamile oldugunu anlayabilirsin. Aç youtune bi bak hamile nasıl kalınır
Tazeanne2016 Türk filmlerinin etkisi bu , gece kızla oğlan birlikte olur sabah bizim kız kusarak uyanır 😬😬olupta denk geliyorsa bile psikolojiktir , daha bismillah sperm bi yolunu bulsun yumurta beğenecek mi 😄😄
Pandapella ylds ilk denemelerden sonra vücut hamilelik belirtisi göstermeye başlıyor tamamen psikolojik olarak bunu yaşıyor olabilirsin. İlk denemede olmaz demiyorum olabilir ama bebeğin yerleşip tutunması nerdeyse 1 ay sürüyor gebelik testinde o zaman kandaki betan yükselince pozitif sonuç alıyorsun sonraki regl döngünü bekleyip test yaparsan daha sağlıklı sonuç alırsın
Kubra-1997 ylds canım seni yerim ya 😂 Allah şifa versin . Eğer istiyorsan Rabbim evlatla müjdelendirsin. Psikolojini ben çok iyi anlıyorum . Kendine dikkat et ❤️😂
Srfblt ylds yerleşme bulantısı diye bir şey hiç duymamıştım, sizin ya önceki hastalığınızdan devam ediyor ya da psikolojik olarak öyle hissediyorsunuz gibi geldi bana o kadar kısa sürede bebiş olmaz çünkü 😇 en doğru zaman ne zamansa Rabbim nasip eder inşallah sizede bir bebiş 🙏🏻❤️