ilknralrz Merhaba bayanlar 38. haftadayım bel ve kasığımda ağrı olmaya başladı doğum mu başlıyor acaba yada yalancı kasılma olabilir mi nasıl ayırt edicem onu
Anonimmmmmmmm ilknralrz benim de yaklaşık 2 haftadir var doktor normal olduğunu söyledi bebek hareketlerini kontrol et dedi doğum sancısını anlamamak mümkün değilmis
ilknralrz Anonimmmmmmmm insan sürekli tetikte bekliyor yok nişan geldi mi yok suyum ne zaman gelecek yok gerçek sancı yalancı sancı son günler sıkıntı 😂😂😂