Ezgicnts Kızlar anlamadığım bi durum bilgilendirirseniz sevinirim ilk hamileliğim 32 haftalığım ve normal doğum düşünüyorum bu çatı muayenesi nedir neye bakılıyor ne için yapılıyor neye göre sonuç veriliyor bilgilendirir misiniz????
zehradinler33 Ezgicnts bende şuan 35deym 38e girdiğimde çatı muaynm olck pelvis kemiklerin durumna bakılıyo açıklık var mı yok mu diye cnm
Niiillloooyaaa Ezgicnts vajinadan iceri doktor isaret ve ortaparmagini silah pozisyonuna getirip sokuyor kemik yapina aciklik varmi ya bakiyor oyle acitici bisey degil hepsi bu bi kac sn suruyor
Ezgicnts Niiillloooyaaa peki erken açılma gibi bi durum olabilir mi 31 haftalıkken doktor aşağı dönmüş dedi yani bebeğin kafası aşağıdaymış son zamanlarda mı yapılır bu muayene
Niiillloooyaaa Ezgicnts genelde 37 38 de falan yapilir bebegin donmesi degil kafanin kanala yerlesmesi onemli olan bebegin donmesi normal zaten bu haftalarda donmus oluyor o doner ondan korkma yani bu acilma yapmaz bebek kanala yerlestiginde bile acilma hemen olmaz telas etme 🤗