Mamacita8 Dr selime hanımdan memnun musunuz arkadaşlar çevremde çok tavsiye eden oldu da giden var mı o doktora
Nevruzzdmr Mamacita8 ben gittim çok tatlı ve muayenelerinde herseyin detayını veriyor sezeryan doğum yaptım eli çok hızlı 5 dk içince çocuğum çıkmıştı