Tirtir5 Ben 28.11.2017 tarihinde kürtaj olmuştum çnkü ikizdiler ve 11. Haftada kalpleri durmuştu. Doktorum 40. Güne kdar bekle adet olursun olmazsan haber ver demişti ben yanlış hatırlamıyorsam 32. Günde flan adet olmuştum. Tekrar çocuk konusunu ise normalde 1 ay sonra deneyebilirsiniz derdim ama senin ikiz ve hftaları büyükken aldığımz için 3 ay sonra diyorum o zamana kadar da adetin 2. Gününden itibaren doğum kntrol kullan demişti. Ben acele etmedim kendimi tam olarak hazır hissetmek istedim ve tekrardan 9 ay sonra hamile kaldım şuanda da 29 haftalık hamileyim🙏🏻 Bence kendinize bi 3 ay tanıyın hem rahminiz toparlansın tamamen hem psikolojik olarak hazır hissedin tez zamanda da Allah gönlünüze göre verir inş🙏🏻