Hamileliğimin 11.haftasındayım çok zor bi hamilelik sürecinden geçiriyorum.şiddetli bi kanamam oldu.Sürekli yatmam gerektiği söylendi ve mide bulantılarım iyice arttı.Kendimi çok depresif hissediyorum.Hamileliğin böyle olduğunu hiç düşünmemiştim sorun bende mi yoksa bu ruh hali, halsizlik,ağrılar, mide bulantıları, sürekli kahverengi leke gelmesi bunlar normal mi?Bi de en sevdiğim insanlara bile gıcık oluyorum beni rahatsız ediyorlar kendimi çok kötü hissediyorum onlara karşı böyle hissediyorum diye.Umarım geçer tüm bunlar.