Kızlar 12 Temmuz adet oldum 16 Temmuz bitti. 15-16 temmuz da şeffaf kaygan sümüğümsü akıntı oldu yumurtalama akıntısı aynı ve yoğun bir şekilde oldu. 17 de biraz azaldı 18 de bi kere geldi. Hemen adet sonrası yumurtlama olmuş olabilir mi ben ovülasyon yapacaktım ama bu kadar erken beklemediğim için testim yoktu yapamadım da.