Busra1904 aslaaa benzemiyor ama cihaza da bağlı ilk kızımda cihaz çok iyiydi ve benziyordu ikinciyi 20 gün önce doğurdum inan doğacağı güne kadar meraktan çatladım elimizde bir tane yüzünün olduğu foto vardı o da tam iyi değildi çoğu zaman sırtı dönüktü doğumda hemşire temizleyip giydirip getirdi bak ağzı burnu çok güzel dedi yanağıma koydu ayy nasıl güzeldi odaya geldiğimizde rahatladığım için hüngür hüngür ağladım