Kızlar merhaba Daha öncede post açmıştım Bu ay geç yumurtlama oldu 9 Temmuz yumurtlama 10 Temmuz çatlamada Ovulasyonla takip ettim ilk defa bu ay Yumurtlamaya göre reglime 4 5 gün var . Vücudumda ilk defa bu denli ağrı ve farklılık hissettim özellikle bel ve kasık ağrım 2 gün önce kadın doğuma gittim herşeyin normal olduğunu ve rahim kalınlaşmasının güzel olduğunu söyledi . Bugün bel ağrım daha da artınca ilaç kullanmadan kan baktırmak istedim . 4 5 gün kala 2 çıktı negatif ama yükselebilir değer mi ? Bu arada regl olacağım zaman hiç bel ağrım olmazdı . Bu belirtileri çatlatma iğnesinin etkisiyle yaşamıştım sadece .🥲 Doktorumda ilaç kullanmamı söyledi .