Htcbyttt Kızlar eylül 1 de doğum olacak Allahın izniyle hastane çantasına neler koydunuz hemşireye verilecekler ekstra yedekler mesela eylül ayı sıcak olur kalın peluşlu battaniyeye gerek varmı yoksa normal penye battaniyeler yeterli olurmu o hastane çıkışındaki gibi yardımm 🥹
NoName_ Htcbyttt daha bugün hazırladım nasipse ağustos sonu eylül başı Ebeye verilecek hastane çıkışı battaniyesi eldiveni şapkası alt üst takım içine de çıtçıtlı değilde kruvaze içlik oluyor ondan koydum bir adet bez ve çorap Yedek kıyafetleri 2 adet tulum içine kısa kollu kendi zıbınları ve şapkaları birer çorap 1 adet alt üst takım,şapkası çorabı ve yine kruvaze içlik 2 adet müslin 1 adet kalın battaniye 10 adet bez 1 paket ıslak mendil 2 adet alt açma örtüsü,pişik kremi Ebe getirmeyin dedi ama biberon ve emzik birde süt sağım pompası🥲 bebiş için olanlar bunlar bende eksik yoksa unuttuğum
busenaz68 Htcbyttt 29 ağustosta da benim doğumum var inşallah benim çantam şu şekilde. ❤️ Hemşireye verilecekler 5′li hastane çıkışı Bez Çorap Penye battaniye •Bebek için 10 adet bez Temizleme pamuğu, ıslak mendil 2 adet yedek kıyafet iç zıbın çorap içinde Bir ince nohut battaniye İsimli tulum ve battaniyesi Emzik •Kendim için 3 depend 2 ped 2 pijama takımı Yelek Terlik Sütyen Atlet isterseniz ben giymiyorum Kahve Makyaj malz tarak vs İlk dogumumda çoğu şeyi fazla koymuştum kullanmadım benim doğum yaptığım yerde ertesi gün sabah çıkarıyorlar fazla fazla yetmişti ❤️
Celiko Htcbyttt canım nerde oturuyorsun ben Antalya da oturuyorum hiç kalın battanoye almadım 3 müslim koydum 2 tane de ince penye battaniye koydum onun disinda 1 tane hemşireye vericek takım ince yazlık 2 tane 5 li takım 2 tane yedek alt 2 tane de kısa kollu zıbın 1 tane de tulum Ekstra kolsuz zıbınlar koydum batarsa diye 2 gün kalacağım hastane de
Annekuzusu_1 4–5 adet zıbın/body (ince ve uzun kollu karışık olabilir) • 2–3 adet yenidoğan tulum (tam kapalı olması iyi olur) • 2–3 adet alt-üst takım • 2–3 çift çorap ve eldiven • 2 adet şapka (başını sıcak tutmak için) • 1–2 adet hırka veya yelek (akşamları serin olabilir) • 2 adet ince battaniye (biri pamuk, biri müslin olabilir) • 1 adet kalın battaniye (hastane çıkışı için)
Annekuzusu_1 • 1 paket yenidoğan bezi (5–10 adet yeterli) • 1 paket ıslak pamuk Hastane çıkışı takımı • Bebek taşıma örtüsü veya ana kucağı • Emzik (kullanmayı düşünüyorsanız)
Annekuzusu_1 ANNE İÇİN HASTANE ÇANTASI Giyim: • 2–3 adet gece elbisesi veya lohusa pijama takımı • 1–2 adet sabahlık / hırka (akşam serin olabilir) • 3–4 adet çamaşır (emzirme sütyeni + rahat iç çamaşırı) • 4–5 adet çorap • 1 çift terlik • Hastane çıkış kıyafeti (rahat bir elbise veya eşofman)
Htcbyttt NoName_ bende bu gün hazırladım ama eksikmi fazlamı öğrenmek için yazdım bende Bebek için ebeye verilcek 1 alt üst takım içine zıbını eldiveni şapkası bir adet bez ve battaniye Yedek olarak 3 adet alt üst takım koydum her takıma zıbın şapka eldiven önlük çorap koydum İki müslin battaniye bir tane penye battaniye koydum 15 tane bez iki alt açma örtüsü ıslak mendil koydum Emzik ve biberon koydum lazım olur diye Kendime 2 takım gecelik 2 yedek alt pijama terlik iç çamaşırı çorap bide lohusa pedi Şuanlık aklıma gelenler sadece bunlar
NoName_ Htcbyttt benzer listelerimiz bende kendime 2 pijama takımı,iki tane iç çamaşır,3 tane çorap,4 depend 5 tane lohusa pedi,birkaç tane göğüs pedi,terlik,tülbent,havlu,diş macunu diş fırçası koydum
Htcbyttt NoName_ aynen aynen bende ekledim onları siz kaç haftalıksınız şuan sizindemi sezeryan olacak
Htcbyttt NoName_ bende 32+6 şuan benimde ilk doğumum mecburi sezeryan olacak doktorum öyle uygun gördü eylülün 1 i dedi bakalım artık sağlıkla kucaklarımıza alalım 🥰
Htcbyttt busenaz68 kahve falan aklıma gelmemişti hiç yelek falanda koymadım onlarıda ekliyeyim bende ☺️
Htcbyttt NoName_ tüp bebekle oldu o yüzden doktorum riske atmaya gerek yok dedi bebiş beklerse 39 da alırız dedi inşallah
Htcbyttt Celiko bende siirtteyim burası aşırı sıcak diye bende koymadım ya kalın battaniye müslin ve penye battaniye koydum sadece
Htcbyttt adatuna Bencede ya koymadım zaten çok lazım olursa evden alır gelirler ya penye battaniye ve müslin tek koydum eylülde sıcak yani