Merhaba kızlar 35+4 haftalığım doktor bugün canımı sıktı değiştirme kararı aldım ama yapmalı mıyım bilmiyorum şöyle özetleyim size 32 haftada gittim ayak gelişli ve plesanta aşağıda dedi sezeryana ben alacağım dedi normalde sevk de yapıyormuş ve bana bir daha çocuk doğurma dedi bu 3.ve diğer ikisi de sezeryan bugün gittim 35+3 te plesenta normal dedi aşağıda değil dedi tahlilleri istedi bende dedim 2. benim tahliller erken yapıldı sıkıntı yaşadım kanda enfeksiyon varmış dikişlerim içine çöktü ikinci bir ameliyat geçirdim diye anlatırken seni sevk edeyim dedi sen beni uğraştıracaksın çok konuşuyorsun dedi dert anlatırken başından savmaya kalktı beni siz olsanız naparsınız başka doktora mı yönlenmeliyim tedirgin oldum açıkçası kendine güven yok başından atıyor hemen biraz uzun oldu kusura bakmayın 🙏