Kızlar ya nolur bi bakın kaşınmaktan kafayı yiyeceğim
34 haftalık gebeyim nerdeyse bi aydır kaşınıyorum alt ast baktırdım normal çıktı açlık safra asidi testi verdim 8.74 çıktı 0/10 arası olması normal deniliyor ama 10 a yakın 2 hafta önce verdim bu testi yükselme ihtimali varmı 10 a yakın sonuçta
Ayrıca etrafımda kaç kişi kaşınıyor uyuz dedk bulaştı dedk ama acil E gittim cildiyeye gittim döküntü yok uyuz a benzemiyor ama uyuz tedavisi uygulaycm dedi ne yaptımsa geçmiyor kafayı yemek üzereym
Neden olabilir bu kaşıntı tsh düşük
İdrar yolu enfeksiyonu var mantar vardı
Bunlar sebep olabilir mi
Cildiye kortizonlu bi merhemle losyon yazdı aynı ama geçmiyor yatamıyorum kaşımaktan sadece kaşınıyor kaşıdığım için hep yarada kaldı heryerim
Kolonya sürüyorum şampuan duş jeli lif kullanmıyorum bebek şampuanı kullanıyorum yada su döküp çıkıyorum rahatlamak için
Elma sirkesi de suya katıp döktüm vücuduma beklettim aynı
Nefes almak istiyorum artık doğum a daha 1 ay var. Bi oğlum var hamilelik üstüne bu kaşıntı psikolojimi yerle bir etti