Safiyercan canım benim de aynı gibi oldu bugün doktorumu aradım söyledim istersen gel dedi ama nişan da olmayabilir dedi. Akıntı yogun olur bu haftalarda dedi. Bende emin olamadım. Zaten nişandan sonra hemen dogum olucak diye sartlandırmayın kendinizi dedi bende gitmedim. Bakalım bekliyoruz ☺ 37+6