Ebru_suat Hayırlı geceler hanımlar 37 haftada sezeryan olan varmı acaba birde doktor tarih verirken soruyor mu istediğin bir tarih var mi diye başakşehir çam sakurada doğum yapacağım
Buseipek35 Ebru_suat 37+4 de kızımı doğurdum ama ilk suni sancı verdiler sonra mecbur sezeryan oldum fakat 2. Hamileliğim şimdi 38+0 da alacağız en erken dedi sanırım prosedür öyle
Parsongan Ebru_suat Ben ilk gebeliğimde 40+4 te plasentam ayrıldığı için mecburi sezaryen oldum. Şimdi 2. hamileliğim aynı riski taşıdığım için 38+2 de sezaryen tarihi verildi. Şuan 37+5 im
hilaleyli Ebru_suat ben de 37+1 de yaptım çam sakurada 3 hafta gelişim geriliği dedi 1 gün suni sancı verdi açılma olmayınca sezeryan oldum
Ebru_suat Buseipek35 bir bilgi vermedi doktorum pazartesi günü tarih vericek inşallah hayırlısı ile ama benimde ağrılarım oluyor ve ödem çok var yuruyemiyorum artık
Ebru_suat Denizlina09 hayırlısı olsun sağ salim kucağınıza alırsınız inşallah minigimizi darisi biz bekleyenlere inşallah