ttubaa Hamilelik boyunca çatlak kremi kullananlar lierac yada mustela bunların son ay paketleri var yada başka marka kullanan varmı doğum sonrası vücut destekleyici jel vs kullanan yada son ay daha fazla şişiyoruz buna özel bişey yapan eden :)?
Sultan19 ttubaa 15. Haftadayım ben şimdilik vazalin kullanıyorum son aylara kadar da kullanmayı düşünüyorum
Kkmsal Merhaba lierac ve mustela kullandım. Lierac jel içerikli bir yapıya sahip sürdükten sonra kurumasını beklemen gerekiyor. İlk başlarda bilmediğim için lierac üstüne mustela sürüyordum ve kremler birleşince soyulup dökülüyordu. İkisini aynanda kullanma gerek yok. Birde vücut çatlağa meyilli ise her şekilde çatlak oluyor. Benim göğüslerim çatladı 6. Ayımdan sonra bio oil kullanmaya başladım ve çarlaklarım üzerne liearac’ın çatlak üzerine sürülen jelinden aldım. Açıkcası bu konuda çok takıntılıydım.en korktuğum konu buydu. Ama çatladım 😓 yapıyla alakalı
ttubaa Kkmsal merhaba yapı ile alakasına inanıyorum çatlağında acaba doğum sonrası son paketini kullanan varmı die merak ediyorum doğum sonrası toparlayıcı falan siz doğum oldumu