Kızlar aşılama başlayacağım. Doktor adetin 2 ya da 3.günü gel dedi. Bugün ayın 18idi akşam 11de koyu sarı akıntım oldu. Kahverengi ya da kırmızı değil koyu sarı. Ama bu adet olacağımın işareti. Şimdi saat 00.10da(19 temmuz) baktım aynı duruyor leke ya da kan yok. Yani 18 temmuz için adetib 1.günü diyemeyiz dimi. Muhtemelen bir kaç saate kanamam gelir 19 temmuz adetimin ilk günü olur değil mi?
Çok saçma bi saate denk geldi adet sürecim kafam karıştı lütfen yardımcı olun. Aşılama tedavim öbür aya mı kalıcak?