Demsi_83737 Ebruyar daha yeni gördüm mesajınızı 🤭 hastane hizmeti çok iyiydi doğumdan sonra sorumlu geldi baya ilgilendi. Bi eksiğiniz var mı rahat mısınız falan diye. Diğer personelleri harikaydı hepsi çok güler yüzlüydü çok yardımcı oldular