Kudret63 evet. Hamileliğim diş problemleri den anladık desem yeridir. 1 ay içinde yüzüm iltihaptan 2 kere şişti ve ben sürekli antibiyotik ve ağrı kesiciler kullandım maalesef. Sonra hamileliği öğrenince doktorumuzla görüştük çünkü herkes hamilelikte işlem yaptıramayacağımı söylediler. Şöyle söyleyeyim 20 lik dişim bi anda döndü, dolgulu dişim iltihaplandı ve başka bir dişim çürüdü. Doktorumun söylediği tek şey dişine yapışan işlem bebeğe zarar vermez ama iltihaplı diş erken doğuma sebeb olur. 10. Haftamda doktorum diş doktorunun kullanacağı ilaçları yazılı olarak verdi( diş doktorları kadın doğum doktorunuzun kaşe imzalı onayı olmazsa işlem yapmıyor. ) 1 yirmilik 1 önceden dolgulu diş çekimi yapıldı 1 tanede kanal işlemi yapıldı.