Nurarslan Eliftek bnada 12haftada kiz gibi dedi😊14te kesin olmamakla birlikte dedi😊21haftada kesin kiz oldugnu ogrendik canim💕Sizin icinde hayirlisi olsun🎀
Alinmavi Eliftek %80 dedigine.gore %20 degismez ama hala beste bir ihtimalle yaniliyor olabilir. Doktorun oran vermis zaten. Daha yuksek ihtimali biz bilemeyiz ki. Doktor tam emin olsa %100 derdi zaten.
elifincennetkusu Eliftek benimde 15.haftada gösterdi kendini ama biz tam 16 da partiyle öğrendik suanda 16+5 im cinsiyeti kız 🍼👼 bugun gittim doktora 15.haftaya gelip kız denildiyse yanılma ihtimali cok dusuktur dedi 😄
elifincennetkusu MervezkanYamal kuzenim ogrendi ilk cinsiyeti sonra balonun içine püsküllü bir şeyler koyuldu kızsa pembe erkekse mavi 🍼 🌸 Boyle ailem yakınlarım falan toplanip oyle ogrendik 😄