Marshmellom
Benimde kistim vardı 8 cm cıvarı hamilesiniz sanırım dimi? 7-8. Haftalarda baya bı kuculme oldu o ay regl dongusu gorulmedıgı ıcın olusuyormus ama bebege sıze hıcbır zararı yok merak etmeyin zamanla kuculucektir ☺️ gebelık ıcın yararlı bıle dıyolar bu kıstler ıcın yanı benım doktorum oyle demıstı endıse edılcek bırsey olsa kam testlerım fırlardı dedı kistten oturu