Kızlar merhaba :) 10. Hafta ve 11. Haftamda 1 günlük lekelenmem oldu progestan kullandım geçti. Doktorum 16 haftallıken bana bebekte bağırsakda parlaklık var olduğunu down olabilir veya olmayabilir dedi. İkili tarama temiz, ense kalınlığı ve burun kemiği normal demişti. Bu muayenede böyle bir şey çıktı.. fikriniz nedir ?