Reykzy momof3 yani tabi ben üç aydan sonra içmeye başladım kimine yaramayabilir yeşilçayda normal çay gibi kafein içeriyor ve idrar söktürücü özelliği var bu türk kahvesinde de var dikkatli tüketmek gerek bu dönemde
Deryassssssss Zeynoveannesi ay benım bu sabah canım bogazım agrıyodu ılk papatya ıstım öğlen gene ıhlamur karanfil
Zeynoveannesi Deryassssssss valla benimde ağrıyor tam kış bitimi hasta olacam herhalde olmamak için direniyorum 😂 iki gündür bende ıhlamur içiyorum bol limonlu napayım 😂 bide önümüzdeki hafta uçak yolculuğu yapıcam gripkrn uçağa binmek ayrı Bi ölüm 🙄 Bakalım Allah sonumu hayır etsin 😒
CnsyeniHamile Yprkk Ihlamur grip için önermişti doktorum çok koyu olmamak şartıyla ben yine içmedim normalde de içmem sevmem Melisa papatya da içebilirsin ama açık çay içer gibi dedi sevmem diyince daha iyi dedi 👍
Deryassssssss Zeynoveannesi allah yardım etsin ınsallah canım ınnohep ıgnesı kullanan tanıdıgın varmı göbekten
Aysktr Yprkk blog da böyle bir konu başlığı var bak istersen 😊 12. Haftadan sonra günde iki fincanı geçmemek şartı ile ıhlamur bal zencefil nane limon içmeme izin vermişti doktorum benim her doktor farklı öneride bulunuyor sanırım
Ecmbalci Yprkk canım arastırmıstım maalesef bazı bıtkıler erken dogumu tetıkledıgı ıcın cok dıkkatlı olman lazım bence hıc rıske gırme dogurduktan snrs bol bol ıcersın :)