6+6 haftalık hamileyim bugün doktora gittim dr kalp atışını gördüğünü söyledi ama alttan bakarsa daha iyi görebiliriz dedi alttan da baktı ordan dinletmedi ama güzel akışları felan gayet iyi dedi başka bişey demedi eve geldim kalp atım hızına baktım chat cpt den 105 çıktı ama çok düşük geldi bana dr demedi ama oda gümbür gümbğr bi ses duymadı zaten korkuyorum bu benim 4. Gebeliğim bi sağlıklı oğlum var sadece