Soranlar için yeni doktoran geldim bir sorun yokmuş çok şükür çarptığı an etkisi kalmış diye kanamiş çok şuan iyiyim kanaması ağrısı durdu ama buz koymaya devam ediyorum çok fazla şişmemesi için kendi doktorumdan tatilden geldikten sonra direkt yanına gideceğim randevu alıp 🙏🏻