gzeem1 hayatım ne yaparsan yap o düzelmez. Hamilelikte crp yüksektir, aşırı yüksek değil, yuksek seyreder yani, birincide 10civarındaydı, bu ikinci gebelik ensom 14 olmuş. bunu kabul edicez bu cepte, vucudun kendi sistemi😅 haa temiz beslen tabii. Kadın dogumdan baska kimseyide dinlemeyin, aile hekimi bana hafif sekerin yuksek cıktı diye insulin ve tiroid ilacı başlicaktı utanmasa neyse ki kendim cok araştırırım, kendi kadın dogumumda asla dedi değerler iyi dedi yani sen düşün😂 demir icin venatura lipozomal demir+c kullanabilirsiniz doktorunuza sorun tabii, yıllardır demir dusuklugu yasarım otomatik wbcde yuksektir, hbg yuksedikcr onlar hepsi normale donuyor, Ondan korkma. Turp gibisin😅 chat gpt falanda sorma onlar felaket tellalı