Aren24 37+1 günlük hamileyim pazartesı günü sezeryan ile doğum gerçekleşecek inşallah bugün gün boyu sezeryan bölgemde ağrı hissettim ayakta kalkarken otururken oldu karın ağrısı gıbı de denılebilir daha önce sancı yaşamadım böyle olan varmı bu normal mı
Senaparlapusat Vallaha belli olmaz bence doktoruna danış ama yalancı sancıda olabilir eğerki takip et 5 dk bir oluyorsa evet sancı ama daha uzun zamanda bir oluyorsa yalancı sancı