Canım siyatik ağrısından bahsediyorsun kalçaya ordan bacaklara vurur Olduğun haftalarda normaldir Bu haftalarda baş ağrısı da olur bel,kalça ağrıları olur Hormonlar sinirlere baskı yapıyor normaldir İlerleyen haftalarda kaburga ağrıları,genitalde baskı vs oluyor onlarda normal Genel olarak her ağrıda panik olup gitme . Ben kaburgalarım kırıldı sanıp gitmiştim Normal dediler mesela Evham yapma çoğu zaman Ama idrarda yanma kanama kasılmalar vs yaşarsan çabuk git