UraSsmom Padfoot Büşra tek çok güzel bence ☺️ Ben 2 oğluma da 2 isim koydum 2.yi kullanmıyoruz ama okula başlayınca illaki kullanılıyo şimdi olsa tek isim koyardım. Kızıma tek isim koyuyorım
sinemmss Padfoot Büşra Elif , Büşra Nur, Büşra Liya, Büşra Ecrin, Büşra Hira, Büşra Leya aklımdakiler bunlar💖