Mrblr 3 gün önce sezeryan ameliyatı oldum düne kadar gayet iyiydim bu sabah uyandığımda karnımda batma ve ağrı var dik yürüyemiyorum çok kötüyüm şiddetli bi ağrı var gaz sancısımı enfeksiyonmu kaptım 2. Sezeryanım ilk defa yaşıyorum bunu emziriyorum belki gazdır soda içsem rahatlatırmı diye düşündüm sonra bebeğe gaz yaparmı diye içmedim varmı bu durumu yaşayan ?