Arkadaşlar kafam o kadar karıştı ki sabah post açmıştım zaten 5 haftalık gebeyim 134 betam çıktı haftaya göre çok düşük rahmimde herhangi bi kalınlaşma veya kesede yok sabah doktorla görüştüm 48 saat sonra kan ver beta artışına bakalım betan düşerse zaten düşük yapmışsundır dedi kapattı konuyu dün hafif kanama ile gitmiştim sabah kalktığımda kanamam çoğalmıştı onu söyledim yapacak bişey yok şuan dedi ben düşük yapıyorum diye şartladım kendimi ve konuyu kapattım kafamda fakat bugün arkadaşım belki geç döllenmedir hemen umudunu kaybetme dedi böyle bişey mümkün mü geç döllenmede rahim duvarı kalınlaşmamış olabilir mi kısacası o betanın yükselme ihtimali var mı bunu yaşayan var mı ve aşırı derecede gaz problemim var dış gebelik ihtimali var mı kafam çok karıştı