Merhaba kızlar. Ben gebeliğin başından beri perinatoloji takipliyim. Bu zamana kadar serviks ile ilgili bir şey söylenmedi. Perşembe günü idrar yolu enfeksiyonu var mı diye tahlil yaptırmak için acile gittim ve serviks 12 mm ölçüldü. Bana serklaj yapılmalı vs. denmedi. Yatmak istiyorsan yatıralım dediler. Yatacağım bir durum var mı dedim. Biz acile gelen herkese önermekle yükümlüyüz dediler. Ben yatmak istemedim. Eve geldikten sonra okuduklarımdan sonra şok oldum. Bu kadar riskli bir durumda beni düzgün bir açıklama yapmadan eve gönderirler miydi? Yanlış ölçüm yapılmış olabilir mi? Pazartesi günü gitmek için randevu aldım ama endişeler peşimi bırakmıyor.