Kızlar 40+1 deyim bugun öğlen 3 ten beri karnıma 1 saatte adet sancısı gibi ağrılar giriyor ayaga kalkınca ağrılar başlıyor pembemsi akıntı da oldu dogum başlıyor mu noluyor yaşayan varsa nolur yazsın daha doktora gitmedim sancılarını sıklaşmasıni beklıyorum