beyzanur99 Selam arkadaşlar yakın zamanda tıpta doğum yapanınız var mı acaba memnun kaldınız mı hangi doktora gitmiştiniz odalar ne durumdaydı bilgilendirirseniz çokkk sevinirim
Hdyhdy beyzanur99 kuzum doğumu orada yapmadım ama doktor beni dogumhaneye gönderdi ağlaya ağlaya geri çıktım oradan o derece
Altunbusra beyzanur99 merhaba canım kızkardeşim Konya da o da hamile ve şehir hastenesı iyi dıyorlarmış bireysel oda falan verıyorlarmış gebe okulunda soylemışler
beyzanur99 Hdyhdy yaa gerçekten mi özellerde fiyatlar çok yükselmiş devlete bakayım dedim ama hiç birinden memnun olan yok sanırsam bir de normal doğum diye çok zorluyorlarmış sanırım
Nazo2401 Hdyhdy üç sene önce aynı durumu yaşadım son zamanlarımdı iyiki tesadüfen gördüm o ortamı ve kaçış o kaçış yani başka hastane bile aklıma gelmedi direkt memleketim Karaman’da yaptım doğumu sırf bu sebepten dolayı ve iyikide gitmişim dedim
Hdyhdy beyzanur99 canım ben şehir hastanesinde yaptım doğumu çok çok memnun kaldım,odam iki kişilikti ama tek kaldım ve doktorum da iyiydi , ama her hastanede olduğu gibi devlet son ona kadar normal doğum diyor bana da dediler ama şartlar uygun değildi sezaryen oldum
rabis4235 Şehir hastanesinde orhan kılınç var çok ilgili her zaman her muayenede sorar bı şikayetin var mı nasılsın diye ve özel oda tutma imkanında varmış öyle duydum Rabbim nasip eder o günü görürsek bende özel odayı tutmayı planlıyorum
beyzanur99 rabis4235 şehir hastanesinde çalışan arkadaşım normal doğum için zorladıklarını söyledi uzun saatler sancı çekilebiliyormuş o yüzden hiç sıcak bakmıyorum maalesef
rabis4235 Şöyle söyliyim hiç bi doğum kolay değil her doğum kendine zor ve kolay acı eşiğin düşükse doğumda zor gibi gelir ama yüksekse kolay gelir her doğum farklıdır tabi kendi düşüncen saygı duyarım sadece bi öneriydi Rabbim gönlüne göre nasip etsin canm
beyzanur99 rabis4235 mutlaka her doğumun kendine göre bir zorluğu vardır ama insan başına ne geleceği bilmiyor bir de normal doğumda zaten hangi doktor varsa o ilgileniyormuş yine de teşekkür ederim sizinde her şey gönlünüzce olur inşallah ☺️
Uyarfatma Nazo2401 Ortam nasıldı ki ? Bende ilk doğumumu özel de yaptım ama şuan fiyatlar çok uçuk devlette iyi bir doktor ve ilgili bir hastane arayışındayim konya da ama bulamiyorum bu dogumum nerde nasıl olucak onu düşünüp duruyorum valla sürekli gittiğim bir doktor da yok araştırma içindeyim hala
Hdyhdy Nazo2401 ayyy en iyisini yapmışsın, ben gördüm orayi Allah’ım ben nereye düştüm dedim , hemen kapıdan ağlayarak çıktım esime beni buradan hemen götür dedim , eşim dedi ki rengin atmıştı çıkarken ne oldu sana diye
Nazo2401 Uyarfatma valla şu an 30 haftalık ikinci bebeğimi bekliyorum nasip olursa şehir hastanesinde olmasını istiyorum odalarını bizzat gözümle gördüm aynı ilk doğumumdaki gibi içerisinde banyosu plates topu yatağı herseyiyle sadece sana ait sancı çektiğin yatakta doğum yapıyorsun ve gayet tertemizdi heryer selçuklu tıp yedi sekiz kişi bir odada sancı çekiyordu karşılıklı giren çıkan belli değildi toplu şekilde girip herkesin karsısında açılma ne kadar olmuş diye muayene yapıyolardı tam açılma olmuş artık sonuna gelmiş olanı tekerlekli sandalyeyle başka yere götürdüklerini gördüm yani
beyzanur99 Uyarfatma 35+5 haftalığım maalesef hep rengin hanıma odaklanmıştım temmuzda zam gelince kötü oldu sen kaç haftalıksın canım
Uyarfatma beyzanur99 Ben ilk aylar şehir hastanesinde 2 sefer bi doktora gittim zor bela randevu bulmak o kadar zor ki neyse bazı hastalıklarımdan dolayı iyi bir doktor arayışındaydim antalyada özel bi doktora gittim 2 3 sefer de ama artık gidemem oraya ve şuan doktor arıyorum randevu almak için bakıyorum yok dolu ve gitmem gerekiyor 1 ay oldu en son gideli
beyzanur99 Uyarfatma Rengin hanım Medicana da ilgisi muayenesi harika enerjisi yüksek bir doktor ben çok sevdim ayrıca bebişin 4 boyutlu ultrason resmini de veriyor ama doğum 60 bin oldu maalesef
beyzanur99 Uyarfatma şehir hastanesine dediğiniz gibi ilk ay gittiğim ben de kalp atışı duyamadım iki haftaya gel vs dedi çok ilgisiz gelmişlerdi bir daha da gitmedim