Seherr Canım bende yaşadım kimyasal gebelik ama onu düşükten bile saymadım. Çünkü gebelik oluşamıyor kimyasal gebelikte. Adet tarihimi geçtim test yaptım pozitif çıktı 3 gün sonra kahve rengi akıntı olmaya başladı. Doktora gittim erken gebelik göremeyiz dedi doktor ultrasondan. Yine de vajinal ultrason ile baktı. Büyük bir ihtimalle kimyasal gebelik yaşıyorsun dedi. Kan aldı değerime baktı. Eve git dinlen dedi. Ertesi gün kahverengi akıntı yoğunlaştı hafif kanka karışık. Tekrar hamilelik değerime baktı düşüş vardı değerde. Doktor kimyasal gebelik dedi. Kendi kendine düşer dedi. Nitekim öyle oldu. Aslında kimyasal gebelikte testi yapmasaydım belki de hamile olduğumu bilmeyecektim bir kaç gün sonra da adet olup geçiktiğimi sanacaktım. Çoğu kadın bunu yaşarmış ama bazısı farkında bile olmszmış. Üzme kendini eğer öyle bir durum ise hemen hamile kalabilirsiniz tekrar. Ve sağlıklı bir gebelik yaşayabilirsin. Umarım bu da sağlıklı bir gebeliktir. Doktor yanılmış olsun. Geçmiş olsun 😘🙏